TOP 10 BOOKS OF 2014

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Τώρα θα σας παρουσιάσω τα βιβλία που ξεχώρισα το 2014. Κατά πρώτον να σας διευκρινίσω ότι το 2014 ήταν αρκετά γεμάτο. Διάβασα μπόλικα βιβλία. Από διάφορα είδη. Τον περισσότερο χρόνο τον πέρασα με ένα καλό βιβλίο στα χέρια μου. Τώρα θα σας δείξω τα top 10 αγαπημένα μου!!! (Αν θέλετε να δείτε την κριτική μου για το βιβλίο πατήστε πάνω στο τίτλο και θα σας την βγάλει.) Ξεκινάμε?



Ένα απόλυτα ρομαντικό και στο τέλος συγκινητικό βιβλίο με φόντο
το καλοκαίρι και μια παραλία…


9. "Θανάσιμα Εργαλεία – Η Πόλη Της Ουράνιας Φωτιάς" (Βιβλίο 6ο από 6) της Cassandra Clare

 


Ένα υπέροχο The End σε μια σειρά που αγαπήσαμε…
Που ακόμα δεν πρόλαβα να γράψω αλλά θα γίνει
                                                και αυτό σύντομα…



 


Το ντεμπούτο μιας νέας σειράς με καταιγιστική πλοκή
και με αγγέλους πολεμιστές που δεν γίνεται
να μην αγαπήσετε…





Μια συγκινητική ιστορία για την αγάπη, τον πόνο και
την δύναμη του να μην το βάζεις κάτω…
Μια ιστορία που θα μπορούσε να είναι αληθινή…



 


Μια απίθανη ιστορία φαντασίας που όλοι
λατρέψαμε και που έφερε τους βρικόλακες
πίσω στην χρυσή εποχή τους…
Ένα από τα ποιο σέξι βιβλία που διάβασα ποτέ…



 Night School: Resistance


Το τέταρτο μέρος μιας μοναδικής ιστορίας
με θέμα και χαρακτήρες χωρίς προηγούμενο…



 


Μια ιστορία εξαιρετική…
Γεμάτο αγάπη, έρωτα, ρομάντζο και φλογερό πάθος…
Μια ιστορία που λατρεύτηκε από όλον τον κόσμο…
Και όχι μόνο για τον Τράβις Μάντοξ που
είναι αδύνατον να μην αγαπήσεις…


3. Το Τέστ" (Βιβλίο 1ο από 3α) Του James Dashne



Η επόμενη ιστορία θρύλος…
Με πλοκή που δεν μπορεί κανείς
ούτε καν να φανταστεί…
Που ακόμα δεν έχω γράψει κριτική αλλά που θα συμβεί
και αυτό πολύ σύντομα…





Το μοναδικό The End της εξαιρετικής ιστορίας δυστροπίας…
Που κλάψαμε με μαύρο δάκρυ…
Που μας έδειξε τι θα πει ηρωισμός…
Και Αφοσίωση μέχρι τελευταίας ανάσας…



 


Το ποιο υπέροχο και καλογραμμένο τέλος…
Ένα βιβλίο που μας άφησε με κομμένη την ανάσα….
Με έναν κόμπο στο στομάχι…
Και με ένα πικρό χαμόγελο στα χείλι ενώ
στα μάτια μας υπήρχαν δάκρυα αληθινής χαράς…


Σχόλια

  1. Καλα συμφωνώ για την αφοσίωση το τεστ αλλα πάνω απο όλα για το λάθος αστέρι!! Τέλειο top 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Angie Perou,
      Χαίρομαι που συμφωνούμε και που έχουμε κοινό γούστο στα βιβλία!!! ;) ;) ;)

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίες επιλογές χρυσάνθη! πιστεύω όμως πως και το 13 γιατί άξιζε να μπει στην λιστα σου! το εχεισ διαβασει??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ!!! Το δεκατρία γιατί είναι στην λίστα μου. Ακόμα δεν το έχω διαβάσει!!! :(

      Διαγραφή
  3. Ωραιες επιλογες! Δεν συζητω για το μαυρο δακρυ στην Αφοσιωση! δν ξερω, αισθανομαι οτι ειμαι η μονη που εχει αποδεχτει το τελος και της αρεσει >:/ Και η πολη της ουρανιας φωτιας ηταν υπεροχη (fangirling οταν μιλησε η τεσα με την κλερι!). Οσο για τις δαιμονικες μηχανες, τις θεωρω πλεον μεσα στις 5 αγαπημενς μου σειρες, για να μην πω 3. Εμενα ο κουρδιστος πριγκιπας μ αρεσε περισσοτερο απο την κουρδιστη πριγκιπισσα και πλανταξα και στα δυο! Το τεστ(ολη η σειρα) μ αρεσε πολυ οπως και το νυχτερινο σχολειο (σορι αλλα εγω ειμαι ομαδα καρτερ προς το παρον, αλλα δν εχω τπτ με τον Σιλβεν).. Τρ το λαθος αστερι, αν και μ αρεσε, ουτε εκλαψα ουτε το λατρεψα οπως ολοι. Δν ξρ γιατι... Και την Καθοδο Αγγελων διαβασα περυσι,αλλα ακομα να παρω το δευτερο. Γενικα ξεκινησα πολλες ωραιες σειρες το 2014 (και τελειωσα πολλες). Ηταν φανταστικη χρονια διαβασματος! Συνεχισε την καλη δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σε ευχαριστώ!!!
      Και εγώ αποδέχτηκα το τέλος. Και εμένα μου άρεσε. Δεν θα το άλλαζα όπως έλεγα και στην κριτική μου!!! Αλλά το κλάμα έπεσε...
      Οι δαιμονικές μηχανές οπωσδήποτε είναι μια από τις καλύτερες EVER!!! Ήταν απίθανη.
      Για το λάθος αστέρι μην ανησυχείς. Είναι το πως το βλέπει ο καθένας. ;)
      Λογικότατο που είσαι στην ομάδα Σιλβεν. Εγω μετά το τέταρτο βιβλίο υποστηρίζω και τους δυο. Τους αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ και τους δυο. Τέλος πάντων...
      Σήμερα μόλις τελείωσα την τριλογία το τεστ. Καλά. Απλά υπέροχη.
      Και εγω τελείωσα και άρχισα πολλές σειρές φέτος!!!
      Ήταν όντως μια φανταστική χρονιά διαβάσματος!!! Και φυσικά θα συνεχίσω!!! ;) ;) ;)

      Διαγραφή
    2. χαιρομαι που συμφωνουμε :) Βασικα εγω ειπα οτι προτιμω τον καρτερ, αλλα και ο σιλβεν δν με ενοχλει σαν χαρακτηρας, τον συμπαθω πολυ

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι συγνώμη, Λάθος έγραψα εγώ στο σχόλιο. Sorry!!! ;)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ μαζί σού!! Απλά θεωρώ πως το Indianna teller θα έπρεπε να είναι οποιοδήποτε στη λιστα!☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που συμφωνούμε. ;) Και ξέρω την σειρά στην οποία αναφέρεσαι αλλά δυστυχώς ακόμα δεν την έχω διαβάσει.:( Είναι και αυτό πάντως στο πρόγραμμα!!! ;)

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Μόλις το διαβάσω θα γράψω κριτική!!! Και πρέπει να σε ενημερώσω πως το βιβλίο που αναφέρεστε θα γίνει ταινία και θα το δούμε στην μεγάλη οθόνη πολυ σύντομα!!! Έχω κάνει και σχετική ανάρτηση!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλεια επιλογές Χρύσα!!!
    Είναι σχεδόν όλα τα αγαπημένα μου...
    Νομιζω το 2014 βγήκαν τα καλύτερα βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Konstantina Liagka,
      Όντως τότε βγήκαν μερικά από τα καλυτερότερα βιβλία. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις