Η ζωή μας... (Book Edition)


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Αυτή η ανάρτηση θα είναι λίγο διαφορετική από όλα όσα έχω κάνει έως τώρα σε αυτό το blog. Εδώ θα πούμε μερικά πραγματάκια που έχουμε ζήσει όλοι οι βιβλιοφάγοι, τουλάχιστον μια φορά στην ζωή μας. Πάμε να δούμε την ζωή μας σε book edition? Ελπίζω να σας αρέσει.



1. Όταν κάποιος σου λέει πως είδη έχεις πάρα πολλά βιβλία
και εσύ είσαι "εμ, ΌΧΙ".


2. Όταν διαβάζεις με πάθος και οι γονείς σου αρχίζουν να ανησυχούν.


3. Όταν είσαι συναισθηματικά φορτισμένος
και κανείς δεν μπορεί να σε καταλάβει εκείνην την ώρα.


4. Όταν πακετάρεις για ένα ταξίδι
και καταλήγεις να παίρνεις μαζί σου την μισή βιβλιοθήκη.


5. Όταν θέλεις να αρχίσεις ένα νέο βιβλίο αλλά
τα περίπλοκα σου συναισθήματα δεν σε αφήνουν
γιατί έχεις αφήσει κάποιο άλλο στην μέση.


6. Όταν παίρνεις μερικά storyline υπερβολικά σοβαρά.


7. Όταν ο αγαπημένος σου χαρακτήρας κάνει κάτι πολύ,
μα πάρα πολύ, ανόητο.


8. Όταν ξέρεις τι θα κάνεις δύο μέρες χωρίς σταματημό.


9. Όταν θέλεις απλά την ησυχία σου
και να μείνεις μόνος σου με το βιβλίο σου.


10. Όταν κάποιος σου λέει ότι δεν του άρεσε ή μίσησε
ένα από τα αγαπημένα σου βιβλία.


11. Όταν ο/η συγγραφέας ενός βιβλίου αρχίζει τους σκοτωμούς
χωρίς να υπάρχει αύριο και εσύ είσαι σε κατάσταση σοκ.


12. Όταν κάποιος σε ρωτάει το πως πάει το βιβλίο σου
και εκείνην την ώρα δεν μπορείς να βρεις τα κατάλληλα λόγια.


13. Όταν πείθεις έναν φίλο σου τελικά να διαβάσει το βιβλίο
που ήξερες ότι θα λατρέψει και αρχίζει να ερωτεύεται το διάβασμα.
Το οποίο το βαριόταν μια ζωή.


14. Όταν κάποιος παραβαίνει έναν από τους ποιο σημαντικούς κανόνες
των βιβλίων. Τον κανόνα των spoilers!!!
(Τον οποίο προσπαθώ πολύ σκληρά να κρατώ.)


15. Όταν θες να μοιραστείς με τον κόσμο το πάθος σου για κάποιο βιβλίο,
αλλά οι βιβλιοπαραξενιές σου θέλουν να το κρατήσουν κρυφό.


16. Όταν πλέον όχι μόνο δεν εμπιστεύεσαι τους συγγραφείς,
γιατί ξέρεις για το τι είναι ικανοί να κάνουν,
αλλά τους τρέμεις κι όλας.


17. Όταν παίρνεις το καλύτερο δώρο του κόσμου
και εξωτερικά δείχνεις έτσι...


 Αλλά από μέσα είσαι έτσι...


18. Όταν πας για ψώνια με την παρέα και ζητάς πάντα
να πας πρώτα σε ένα βιβλιοπωλείο.
Και ακόμα και αν πουν όχι, εσύ έτσι κι αλλιώς πηγαίνεις.


19. Όταν έχει φτάσει η στιγμή επιτέλους να πας στο βιβλιοπωλείο
και οι φίλοι σου σε κρατάνε για να μην ορμίξεις και πάρεις ότι υπάρχει
και δεν υπάρχει.


20. Όταν το αγαπημένο σου βιβλίο βγαίνει σε ταινία
και έχεις όλα αυτά τα συναισθήματα χαράς και απόλυτου τρόμου,
για αυτό που έρχεται.


21. Όταν οι φανταστικοί κόσμοι που έχεις μπει, και δεν μπορείς πλέον να βγεις, είναι τόσοι πολλοί που στο δωμάτιο σου δεν υπάρχει χώρος ούτε για εσένα.


22. Όταν είσαι ο μοναδικός βιβλιοφάγος στην παρέα σου.


23. Όταν γυρίζεις από ένα βιβλιοπωλείο και το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να απολαύσεις την πως φαίνονται τα νέα σου βιβλία, να τα μυρίσεις και ύστερα να κάνεις σαν τρελή για να τα χωρέσεις στον είδη λίγο σου χώρο.


24. Όταν η ιστορία και η πλοκή σε έχουν κάνει τόσο ένα με την περιπέτεια του βιβλίου και τα όσα ζουν οι ήρωες,
που ακόμα και αν γίνονταν σεισμός πιθανότατα δεν θα καταλαβαίνατε τίποτα.


  Και βουαλά αγαπημένοι μου φίλοι. Αυτή είναι πάνω κάτω η βιβλιοζωή μας. Σε ποια συμφωνείτε και σε ποια όχι; Έχετε να προσθέσετε; Και πως σας φάνηκε η ιδέα του Book Edition; Θέλετε να κάνω κι άλλα; Με άλλα θέματα φυσικά. Ανυπομονώ για τα σχόλια σας. Ελπίζω να περάσατε ωραία με αυτήν την ανάρτηση.




  Και μέχρι την επόμενη φορά, πάρτε σαν δωράκι μερικά ακόμα book gifs. Καλή νύχτα και καλές προβολές σας εύχομαι.







Σχόλια

  1. Μόλις είδα την ζωή μου σε 28 εικόνες *.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Helena Zelin,
      Χαχαχα... Τότε χαίρομαι που βγήκε τόσο πολύ πετυχημένο. <3

      Διαγραφή
  2. Μόλις παρουσίασες την ζωή μου σε 28 προτάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα ισχύουν για μένα <3<3!!!! Τέλειο,να κάνεις κι άλλα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλα; Τέλεια. <3 Χαίρομαι που σου άρεσε. Οκ, θα δοκιμάσω κι άλλα. <3

      Διαγραφή
  4. Μονο το 5ο δεν μου χει συμβει..ακομα...το 13ο πιστευω ειναι το πιο εντονο συμβαν που μου εχει τυχει σχετικα με βιβλια...τωρα πια η φιλη μου διαβαζει περισσοτερα απο μενα!Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Καλά το είπες. Ακόμα... Χαχαχα... <3 Ναι ναι, είναι μεγάλη επιτυχία πάντα αυτό.

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίοοοοοοοοοοοο!!!!!!!! Κάνε κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ. <3 Θα κάνω ένα κάθε μήνα. Το πήρα απόφαση. <3

      Διαγραφή
  6. Μου εχουν συμβει ολα...Κανε και αλλαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εμένα. Και ακόμα περισσότερα. Χαχα... :') Θα κάνω, θα κάνω μην ανησυχείς. :)

      Διαγραφή
  7. WOW !!!! Χρύσα μου γλυκιά είσαι φοβερή όπως πάντα και σου εύχομαι να συνεχίσεις πάντοτε έτσι !!!! Όντως όλα αυτά που έβαλες εδώ είναι πολύ φοβερά και Ναί έτσι έιμαστε εμείς οι βιβλιοφάγοι και ευτυχώς που θα αγαπάμε τα βιβλία για πάντα και ναι όλα αυτά που τα πράγματα σε αυτό το θέμα ισχύουν πολύ !!!! Μακάρι να φτιάξεις και άλλα τέτοια θεματάκια που έχουν σχέση με τους βιβλιοφάγους και μακάρι να έχεις σύντομα και η ζωή μου book edition 2 και 3 για το απόλαυσα αυτό εδώ !!!!!!!! Καλή Δύναμη κι ανάγνωση να έχεις και να περνάς καλά όπως πάντα !!!!!!! Σε αγαπάμε πολύ και σε υποστηρίζουμε σε πολλά !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Valantis Katsinis,
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για όλα τα καλά και τόσο ευγενικά σου λόγια. Τα εκτιμώ όλα ιδιαιτέρως. Και μην ανησυχείς, αφού σας άρεσε τόσο το book edition, θα κάνω κάθε μήνα από ένα. <3

      Διαγραφή
  8. Τέλεια ανάρτηση!!!
    Ειδικά τα 3, 6, 12 και 23...με χαρακτηρίζουν απόλυτα!
    Πολλές φορές είμαι βυθισμένη στον κόσμο του βιβλίου μου και δεν επικοινωνώ με το περιβάλλον γύρω μου. Μπορεί οι φίλες μου να μου μιλάνε και εγώ να σκέφτομαι τι θα γίνει στη συνέχεια, στο επόμενο κεφάλαιο...
    Συχνά όταν περπατώ μόνη μου στο δρόμο, φαντάζομαι ότι μιλώ με κάποιον χαρακτήρα από το βιβλίο, ότι συμμετέχω και εγώ στην πλοκή της ιστορίας...
    Το πρώτο πράγμα που με τραβάει σε ένα βιβλίο είναι φυσικά το εξώφυλλο. Νευριάζω αφάνταστα όταν το βιβλίο που έχω παραγγείλει είναι γρατσουνισμένο...
    Μπορεί να κρατήσω ένα βιβλίο μέχρι και 2 εβδομάδες στο κρεβάτι μου, αφού το έχω τελειώσει. Μου αρέσει απλώς να το κοιτάζω ή να ξαναδιαβάζω τυχαία αποσπάσματα...
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Και που ταυτίστηκες τόσο. <3 ΚΑΙ ΕΓΏ ΤΑ ΛΑΤΡΕΎΩ!!!! <3 Μεγάλη αγάπη.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Anna Zivinaki,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που άρεσε σε όλους σας τόσο. <3

      Διαγραφή
  10. 25. Όταν όλοι όσοι σε επισκέπτονται ζητάνε να δανειστούν κάποια από τα βιβλία σου.
    Μου τυχαίνει πάρα πολύ συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΝΑΙ!!! Και εμένα. Έπρεπε να το είχα βάλει. Ευχαριστώ πολύ. <3

      Διαγραφή
    2. Ναι, και η αλήθεια είναι ότι με νευριάζει αυτό... (τις περισσότερες φορές)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Είναι όντως σπαστικό και για αυτό πλέον εγώ δανείζω βιβλία μόνο σε βιβλιοφάγους που τα εκτιμάνε. :(

      Διαγραφή
    4. Ναιιι!!! Και εγώ το ίδιο...
      Πολλές φορές κάποιοι μου ζητάνε βιβλία απλώς για να κάνουν...εξάσκηση (αναφέρομαι στα βιβλία που έχω στα αγγλικά)!!!
      Μπορεί να πρόκειται για τριλογία για παράδειγμα και επειδή μπορεί να έχω μόνο το 3ο στα αγγλικά, μου ζητάνε μόνο αυτό και δεν τους νοιάζει ΚΑΘΟΛΟΥ που έχουν χάσει όλη την ιστορία... ΔΕΝ το αντέχω!!!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Τυραννιόμαστε παιδί μου. Άσε άσε...

      Διαγραφή
  11. Νταξει το ξερα οτι ειμαι τρελη με τα βιβλια αλλα ποτε δεν ειχα καταλαβει ποσο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή κλειω αλιφιερη,
      Είδες; Χαχαχα... Έτσι μαζεμένα που είναι καταλαβαίνουμε όλοι πολλά. <3

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ilektrine,
      Αχχχ... Ναι, ένα από τα μεγαλύτερα μου επιτεύγματα. <3

      Διαγραφή
  13. ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
    Μιλαμε εισαι καταπληκτικη!!!!!!!
    εγω θα προσθετα οταν μια φιλη μου επιμενει να της δανεισω το τελευταιο βιβλιο μιας σειρας , ενω δεν εχει διαβασει τα πρωτα, μονο και μονο επειδη ειναι στα αγγλικα και θελει να κανει εξασκηση.......Ελεος θελω να την σκοτωσω εκεινη τη στιγμη......
    και
    οταν η συγγραφεας σκοτωνει εναν απο τους αγαπημενους μου ηρωες
    και
    οταν ....Το αγαπημενο μου βιβλιο βγαινει σε ταινεια....( αυτο το αισθημα ενθουσιασμου και τρομου για το τι θα δούμε)..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ. Εκτιμώ όλα τα καλά σου λόγια. ΝΑΙ!!! Αυτό μου σπάει τα νεύρα. Αχ... Τι τραβάμε. Και ναι, αυτό το ανάμικτο συναίσθημα... Ήμαστε περίπλοκοι.

      Διαγραφή
  14. τελιο να το ξανα κανεις συντομα :) απο ολα αυτα δεν μου εχουν τυχει το 2 και το 5 κατα αλλα καταλαβαινω απολυτα πως ειναι να εισαι ο μοναδικος βιβλιοφαγος της παρεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Eliza Callen,
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Θα ξανά κάνω. <3 Δεν πειράζει, κατά πάσα πιθανότητα θα σου τύχουν και αυτά. <3

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία η ιδέα σου Χρύσα! Ήταν ευχάριστη αλλαγή και πιστεύω ότι θα πρέπει να το κάνεις πιο συχνά... Λοιπόν το Νο5 κατά την γνώμη μου είναι σκέτο βασανιστήριο και δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να διακόψεις ένα βιβλίο για να αρχίσεις ένα άλλο....! Εγώ όχι μόνο δεν το αντέχω αλλά μόλις τελειώσω ένα βιβλίο αφήνω να περάσουν 2 μέρες και μετά αρχίζω ένα καινούριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ The Bookish,
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. <3 Το εκτιμώ. :) Και εγώ άντε μια μέρα να αντέξω. Συνήθως δεν αντέχω παραπάνω. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις. Όπως το "Κουρδιστή Πριγκίπισσα". <3 Ή το "Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου".

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία η ιδέα σου !!!!! μπράβο σου .... ΒΙΒΛΙΑ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ....

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Kali Ioannou,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ. Εγώ δανείζω μόνο σε πολύ ιδιαίτερα άτομα. <3

      Διαγραφή
  16. Αυτό που παθένω εγώ είναι :να τελειώνω μία σειρά βιβλίων 3-7 και μετά να σερφάρω σε ολλο το ιντερνετ , για να δω τι έγινε με τους ήρωες στο τέλος , βιντεάκια , τα πάντα , σχετικά με τα βιβλία , γιατί πολύ απλά , δεν μπορώ να αποδεχτώ οτί τελείωσαν όλα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Πίστεψε με, δεν είσαι ο μόνος. :( Το ίδιο δράμα και από εδώ.

      Διαγραφή
  17. 22, 23, 24!!!!, mε χαρακτηριζουν απολυτα!!!!
    1) οταν το βιβλιο που παρηγηλες ερχεται λερωμενο ή τσαλακωμενο ή ξεθοριασμενο!!!
    2) οταν δεν μπορεις να αρχισεις ενα καινουργιο βιβλιο γιατι ζεις ακομη στο κοσμο του προηγουμενου....
    3) ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑς ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΓΑΠΗΜΕΝΟς ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ
    4) οτανμπαινω σε ενα βιβλιοπολειο ψαχνω τα βιβλια που εχω ηδη διαβασει τα κατεβαχω απο το ραφι και τα ξεφφθλιζω, ειναι σαν να βλεπω ενα φιλο.....
    5) οταν κανω πως οι χαρακτηρες ειναι ζωντανοι, π.χ. οτι παμε μαζι σχολειο, οτι περπαταμε μαζι στο δρομο,......και φανταζομαι ακομα και τους διαλογους....
    6) οταν πρεπει να περιμενουμε μηνες ολοκληρους για να διαβασουμε το επομενο βιβλιο της σειρας.....
    7) οταν το τελος του τελευταιο βιβλιου δεν ειναι καθολου ικανοποιητικο..... (εννοω οταν ξερουμε οτι δεν υπαρχει συνεχεια)
    Υ.Γ. Ανυπομονω για το η ζωη μας σε book edition 2.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι. Και όσα είπες είναι πολύ πετυχημένα. Μπορεί να τα βάλω στα επόμενο. <3 Το επόμενο Book Edition θα έρθει αυτήν την εβδομάδα και ελπίζω να σου αρέσει εξίσου. <3

      Διαγραφή
  18. νιωθω οτι δειξατε την ζωη μ!!!!!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις