TOP 10 SERIES OF 2015


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα ακόμα TOP 10 για το 2015, που μας πέρασε. Συγκεκριμένα, σήμερα θα δείξω ποιες ήταν οι καλύτερες σειρές για το προηγούμενο έτος. Πέρυσι, είχα την τύχη να δω πολλές καταπληκτικές σειρές και αυτός είναι ο λόγος γιατί ήταν τόσο δύσκολο να κάνω αυτήν την λίστα. Ακόμα και τώρα, δεν μπορώ να το πιστέψω το πώς τα χώρεσα σχεδόν όλα σε ένα TOP 10. Ελπίζω να σας αρέσει η ανάρτηση μου και ανυπομονώ για τις δικές ποιο αγαπημένες σειρές του 2015.


10.  Supergirl


9. Supernatural


+

Vikings


8. Girl Meets World


+

Boy Meets World


7. Blindspot


+

Outlander


6. Jessica Jones


+

Daredevi


5. Agent Carter


+

Marvel's Agents of Shield


4. Arrow


+

Originals


3. Game of Thrones


+

Once Upon a Time


2. Gotham


+

Sherlock


1. The Flash


+

Teen Wolf


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. το teen wolf αξιζε με τα χιλια την 1ηη θεση < 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκινγκς .= ο έρωτας της ζωής μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΒΊΚΙΝΓΚΣ = Ένας από τους πολλούς έρωτες της δικής μου ζωής. <3

      Διαγραφή
  3. για μενα θα ηταν σιγουρα το sherlock, got, once upon a time <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η σειρά the flash ειναι η καλύτερη που εχω δει και εχω δει ΠΟΛΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι μια από τις ποιο TOP που έχουν βγει ποτέ. <3

      Διαγραφή
  5. Το Teen wolf πρέπει να το δω οπωσδήποτε το συντομότερο δυνατόν!! Έχω ΛΑΤΡΕΨΕΙ το cast και τους χαρακτήρες από τώρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Πρέπει πρέπει όντως. Είναι μια σειρά που το καθιστά αδύνατον να μην την αγαπήσεις. <3

      Διαγραφή
  6. Τωρα θελω να τα δω ολααααα
    Ποιος περιμένει έως το καλοκαίρι;;;;;??;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις