FEBRUARY FAVORITES


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Έφτασε φίλοι μου με αυτόν τον νέο υπέροχο μήνα και το δεύτερο "MONTH' S FAVORITES" σε αυτόν τον ιστότοπο. Ώρα να μοιραστώ μαζί σας τα ποιο αγαπημένα μου "πράγματα" που είχα την τύχη να συναντήσω τον Φεβρουάριο που μας πέρασε. Στα σχόλια μπορείτε να γράψετε τις δικές σας μηνιαίες λατρείες. Let's begin... 

Books: "Black Widow: Forever Red" της Margaret Stohl
Music: Μπορείτε να δείτε τις επιλογές μου εδώ!
TV Series: "The Flash"
Movies: "Deadpool"

Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. molis arxisa thn seira magicisnas, thn jereis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Την άρχισα στις 1 Μαρτίου και είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΉ!!! Ήθελα να βγουν μερικά επισόδεια έτσι ώστε να κάνω έναν μινι μαραθώνιο. <3

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!!Μπορείς να μου προτείνεις κάποιο αηαπημένο σου βιβλίο που κυκλοφορεί στα ελληνικά; Θέλω να διαβάσω κάτι καλό αλλά δεν ξέρω τι! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Θα σου πρότεινα με την πρώτη σκέψη τα "Άγγελος και Δαίμονας". Ελπίζω να σου αρέσουν. <3

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΤΊΠΟΤΑ!! Χαρά μου. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις