Η σειρά "A Series of Unfortunate Events - Μια σειρά από ατυχή γεγονότα" έρχεται το 2016


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


(Το poster της σειράς!!!)

  Αυτή είναι μια ανάρτηση που πολλοί από εσάς θέλατε από εμένα. Έφτασε λοιπόν η στιγμή που περιμέναμε όλοι. Τα βιβλία "A Series of Unfortunate Events - Μια Σειρά από Ατυχή Γεγονότα" επιστρέφουν. Μπορεί να γυρίστηκαν ως ταινία το 2004 αλλά τώρα έρχονται στην Μικρή Οθόνη από την Netflix. Συγκεκριμένα το 2016. Πάμε να δούμε τι έχει μαθευτεί σχετικά με την σειρά έως τώρα;


  Το χειρότερο πράγμα όταν μια σειρά ή μια ταινία είναι μακριά, είναι ότι δεν έχεις ιδέα ποιοι ηθοποιοί θα παίξουν. Και το ύφος που θα έχει η ιστορία. Αλλά ας τα πιάνουμε ένα ένα. Προσωπικά θεωρώ πως η Emily Browning ήταν μια πολύ καλή Violet στην παραγωγή του 2004. Άρα θα ήθελα κάτι ανάλογο και από την επόμενη Violet.


  Όσο για τον Klaus, δεν ξέρω τι να περιμένω. Όταν ήμουν ποιο μικρή και διάβαζα τα βιβλία είχα πάντα μια ιδέα στο μυαλό μου για αυτόν. Κάτι σαν εικόνα. Είμαι σίγουρη πως δεν θα βρουν για την σειρά αυτό ακριβώς που φανταζόμουν από τα έξι μου αλλά δεν εγκαταλείπω τις ελπίδες μου. Θέλω όμως να φαίνεται όχι μόνο η εξυπνάδα του αλλά και η αγάπη του για τις αδελφές του.


  Ο Jim Carrey ήταν καταπληκτικός Olaf για την ταινία. Ήταν υπέροχος για αυτόν τον ρόλο. Θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί ένας καινούργιος και εξίσου καλός για να υποδυθεί αυτόν τον τόσο περίπλοκο χαρακτήρα. Ελπίζω να κάνουν καλή επιλογή γιατί μπορεί ο Olaf να ήταν ο κακός της ιστορίας αλλά ήταν τρομερός ήρωας.


  Τι μας έχει δοθεί λοιπόν για την σειρά; Τι στοιχεία; Απάντηση; Τίποτα. Απολύτως τίποτα. Θέλω η σειρά να είναι σκοτεινή αλλά και να έχει και γεγονότα από όλα τα βιβλία. Ξέρω πως η Netflix αν το πάρει ζεστά, θα μπορέσει να κάνει θαύματα.


  Τι μας δόθηκε στις 5 Ιουλίου; Το ποιο καταπληκτικό fan-made teaser trailer που έχω δει ποτέ. Ήταν πραγματικά απίστευτο. Το έχω δει γύρω στις εκατό φορές και δεν το έχω βαρεθεί. Η τέλεια μουσική, στοιχεία από κάθε βιβλίο... Από μέσα μου φώναζα όταν μαθεύτηκε πως είναι ψεύτικο. Ήθελα τόσο πολύ αυτή η τελειότητα να είναι "αληθινή". Δείτε και μόνοι σας:


  Εσείς τι λέτε; Ανυπομονείτε ή όχι για την σειρά που έρχεται το 2016; Και έχετε παρατηρήσει πόσα ωραία και ενδιαφέρουσα πράγματα έρχονται το 2016; Θα είναι μια συναρπαστική χρονιά. Είμαι σίγουρη για αυτό. Και χαίρομαι που το "A Series of Unfortunate Events - Μια σειρά από ατυχή γεγονότα" θα είναι μέρος της.


Σχόλια

  1. Οοο Εξαιρετικά νέα!!!!
    Η ταινία μου είχε αρέσει πολύ ελπίζω να δούμε κάτι ανάλογο. Κρατάω μικρό καλάθι γιατί ποτέ δεν ξέρεις αλλά είναι καλό πως θα το δούμε από το Νetflix.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Eleni ouz,
      Χαίρομαι που σε έκανα να χαρείς. <3 Όλοι ελπίζουμε για τα καλύτερα. :)

      Διαγραφή
  2. ΛΑΤΡΕΥΩ το "Μια σειρά από ατυχή γεγονότα"!! Η ταινία μου αρέσει πολύ, με τον Jim Carrey ξεκαρδιστικό όσο πάντα, την Emily Browning πιο Violet και από την ίδια την Violet και τον Liam.Aiken υπέροχο ως Κλάους (και ευτυχώς, επειδή ο Κλάους ήταν ο αγαπημένος μου, μπορώ να ταυτιστώ!). Ανυπομονώ για τη σειρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Amy Somers,
      Χαίρομαι πολύ που ακούω ότι άρεσε τόσο και σε εσένα. <3 Και εγώ ανυπομονώ για την σειρά. Ελπίζω να βγει καλή. :)

      Διαγραφή
  3. Ως Fan της σειράς των βιβλίων και της ταινίας ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ για την σειρά του 2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Θωμας Μηλιτσης,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που το ακούω αυτό. <3 <3 <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις