MY FAVORITE BOOKTUBERS


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα η αλήθεια είναι πως δεν σκόπευα να κάνω ανάρτηση γιατί έχω τα γενέθλια μου, ναι έγινα επιτέλους δεκαπέντε, αλλά το πρωί μου ήρθε μια ωραία ιδέα. Και η ιδέα ήταν να σας παρουσιάσω μερικούς, και τονίζω το μερικούς, από τους ποιο αγαπημένους μου BookTubers. Δεν θα σας τους δείξω με την σειρά που τους αγαπώ περισσότερο. Ο τρόπος που θα αναφερθούν θα είναι τελείως τυχαίος. Πάμε να σας συστήσω;




















  Και αυτοί οι είναι μερικοί από τους ποιο αγαπημένους μου τρελάρες. Θα με ρωτήσετε, γιατί σου αρέσουν αυτοί; Τι τους βρίσκεις; Θα σας πω. Είναι έξυπνοι, κάνουν υπέροχα βίντεο, έχουν τρομερό χιούμορ, καταπληκτικό γούστο στα βιβλία και πάνω από όλα, είναι καλοί άνθρωποι. Τι άλλο χρειάζεται;


   Η BookTuber που με έκανε να κολλήσω με αυτόν τον καταπληκτικό κόσμο είναι η Katytastic. Ελπίζω να σας άρεσε το μικρό μου αφιέρωμα και ανυπομονώ για τα σχόλια σας. Αν θέλετε να κάνω κι άλλα τέτοια mini αφιερώματα δεν έχει παρά να μου το πείτε. Τέλος, εσείς παρακολουθείτε BookTubers; Αν ναι, ποιους και ποιοι είναι αγαπημένοι σας; Μέχρι την επόμενη φορά, σας δίνω ένα ακόμα βίντεο της Shasha και σας εύχομαι καλές προβολές.


Σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά κούκλα μου! Γεμάτα επιτυχίες, αγάπη και πάνω από όλα βιβλία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκτός απο τις τελευταίες δύο όλοι οι άλλοι είναι και οι δικοί μου αγαπημένοι!!!!😭😭😭😍😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Love B.,
      Χαίρομαι πολύ που το ακούω. <3 Όλοι τους αξίζουν την φήμη και όλους του πιστούς τους followers. Τα κέρδισαν όλα με το σπαθί τους. <3

      Διαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Χρύσα!!! Να τα εκατοστήσεις!!!
    Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, καλή πρόοδο και καλή δύναμη στα μαθήματά σου και καλή τύχη στη ζωή σου! Να πετύχεις όλους τους στόχους σου!
    Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω ξανά για τις τόσο όμορφες στιγμές που μου έχεις χαρίσει με τις αναρτήσεις σου, και καλή συνέχεια!!!
    ...Εγώ παρακολουθώ πού και πού το abookutopia.
    Και λέω πού και πού, γιατί την καθημερινή μου ενημέρωση σχετικά με όλα τα νέα του μαγικού κόσμου των βιβλίων και του κόσμου του κινηματογράφου, την παίρνω από το blog σου...
    :) <3 :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ!!! <3 Και τιμάει πάρα πολύ που σου αρέσει τόσο πολύ το blog μου. Και χαίρομαι που σου αρέσει η "Abookutopia". Γιατί αξίζει!!!

      Διαγραφή
  4. Χρονια σου πολλα γλυκούλα μου να σε χαίρονται και να είσαι παντα ευτυχισμένη!!!! <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ,
      Ευχαριστώ πολύ. <3 Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα. <3

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα! Να τα εκατοστησεις!!!! Συμφωνω με τους περισσοτερους, και σου συστηνω να κοιταξεις την maureen keavy, vincentvanstop, padfootandprongs07 (λιγο σκληρη βεβαια), και τον bangadybangz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ πολύ και σίγουρα θα τους κοιτάξω. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις