Η ταινία "Fantastic Four - Fantastic 4" ήρθε στις ελληνικές αίθουσες


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Ήρθε η στιγμή αγαπημένοι μου φίλοι. Η νέα ταινία με τους πολύ αγαπημένους μας "Fantastic Four - Fantastic 4" έφτασε στην Ελλάδα. Και οι fans κάνουν ουρές για να πάνε στην πρεμιέρα. Και εγώ πιστέψτε με, δεν είμαι εξαίρεση.



  Η αλήθεια είναι πως είχα και έχω ακόμα τις επιφυλάξεις μου για αυτό το νέο project. Όσο και αν λατρεύω και αν θαυμάζω αυτούς τους τέσσερις φανταστικούς ήρωες, δεν ξέρω κατά πόσο ταυτίζονται οι νέες τους περιπέτειες με τα κόμικ. Αλλά, το μεγαλύτερο μείον θεωρώ πως θα είναι που ο καινούργιος μας Johny Storm θα είναι ο Michael Jordan. Μετά όμως από όλην αυτήν την διαφήμιση και τα trailers, έχω αρχίσει να αλλάζω στάση προς αυτό.


  Κοιτάξτε, είμαι καθαρά αντιρατσίστρια. Και για αυτό μετά από πολύ σκέψη, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν ήταν καθόλου κακό που έκαναν μια τόσο μεγάλη αλλαγή από τα κόμικ. Αντίθετα, είναι έξυπνο και πιστεύω πως αν το το σκεφτεί καλά και το κοινό, θα του αρέσει. Ή έτσι θέλω να πιστεύω. Και ελπίζω πως μετά από αυτήν την ανάρτηση να το σκεφτείτε και εσείς με άλλο μάτι και να μην κατακρίνεται όλην την ταινία από το ότι την άλλαξαν λίγο, αλλά να θαυμάσετε το θάρρος του σκηνοθέτη να δώσει νέα πνοή, γενικά, στους ήρωες μας.


  Από τα trailer μάλιστα μπορέσαμε να διακρίνουμε πως υπάρχει και αρκετά ωραία χημεία μεταξύ του αγαπημένου μας Miles Teller και της Kate Mara, που θα παίξουν αντίστοιχα τον Reed Richards και την Sue Storm. Μου αρέσει έτσι όπως τους δείχνουν. Να ξεκινούν από άγνωστοι, να γίνονται φίλοι και ελπίζω να δούμε στην ταινία να γίνονται και κάτι παραπάνω. Μάλιστα, παρατηρήθηκαν κάποια πολύ ωραία ειδικά εφέ. Ένα ακόμα ωραίο μπόνους που αν το χειριστούν σωστά, θα βγει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα.


  Ανυπομονώ για τις στιγμές περιπέτειας, φαντασίας και δράσης που θα μας χαρίσουν οι νέοι μας "Τέσσερις Φανταστικοί". Εσείς; Τι λέτε για όλα αυτά; Ποια είναι η δική σας γνώμη;

To trailer της ταινίας:


Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις