Ηello, Αugust...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Νέος μήνας άρχισε αγαπημένοι μου φίλοι. Και με αυτόν τον τρόπο η μαγεία και η φαντασία που μοιραζόμαστε θα συνεχιστεί. Επίσης, θέλετε να μάθετε την αλήθεια; Ο Αύγουστος είναι ο αγαπημένος μου μήνας του χρόνου. Η κάθε εποχή έχει την μοναδική του ομορφιά, την οποία εκτιμώ και θαυμάζω σε όλο της το μεγαλείο, αλλά το καλοκαίρι νιώθω πραγματικά ελεύθερη. Και ο Αύγουστος είναι ακμή του καλοκαιριού. Καλά, φταίει και το ότι γεννήθηκα και στις 12 Αυγούστου του 2000 αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Ελπίζω να μοιράζεστε τον ενθουσιασμό μου για αυτόν τον νέο υπέροχο μήνα. Και αυτός είναι ο τρόπος μου να σας πω ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ. Ελπίζω να τον ευχαριστηθούμε όλοι και να ζήσουμε όλοι μας αξέχαστες αναμνήσεις.

Hello August 2015

Υ.Γ. Στα σχόλια μπορείτε να γράψετε τα βιβλία για τα οποία θέλετε να γράψω κριτική αυτόν τον μήνα. Θα τα πάω με την σειρά. Καλή σας μέρα.

Hello August 2015

Σχόλια

  1. Κοκκινο Ρουμπινι της Κερστιν Γκιερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα!!! Και γω αγαπώ τον Αύγουστο. Και συμφωνώ με το κόκκινο ρουμπίνι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Καλό μήνα. Χαίρομαι που αγαπάμε και οι δυο μας αυτόν τον μήνα. ΟΚ. Θα μπει σίγουρα πολύ ψηλά στη λίστα με τα βιβλία για τα οποία πρέπει να γράψω κριτική. <3

      Διαγραφή
  3. Γράψε για το Άγγελος και Δαίμονας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τέλεια. Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. <3

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Μπορείς να γράψεις για το δάκρυ και τον καταρράκτη της λορεν κειτ.
    (το είπα και σε προηγούμενη ανάρτηση απλά υπενθυμίζω! <3 :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Φυσικά και μπορώ να γράψω για το "Δάκρυ". Τον "Καταρράκτη" ακόμα δεν τον έχω διαβάσει. Καλή μέρα. <3

      Διαγραφή
  5. Καλόοοοοο μηνα καλη μας Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Χρύσα!!!
    Και εμένα ο Αύγουστος είναι ο αγαπημένος μου μήνας...έχω γενέθλια στις 27!!!
    Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και ... καλές αναρτήσεις!!! 💙💚💛💜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Καλό μήνα. <3 Άντε. Χρόνια μας πολλά. Να σε χαιρόμαστε. Και ευχαριστώ πολύ. <3

      Διαγραφή
  7. Αμα δεν εχει σκοπο κανεις αλλος να προτεινει κατι,μπορω να βοηθησω λιγο ακομα.Θα μου αρεσε μια κριτικη σου για το after της Anna Todd.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ζωή Σταυροπούλου,
      Οχ. Με έπιασες. Αυτή την σειρά ακόμα δεν την έχω αρχίσει. :( Συγνώμη.

      Διαγραφή
  8. Οκ κανενα προβλημα 😊.Ισως να μπορουσες να κανεις μια κριτικη για το Πολη των Οστων.Εχω διαβασει υπερβολικα καλες κριτικες,ισως καλυτερες απο καθε αλλο βιβλιο,αλλα οταν διαβασα την υποθεση δεν ενθουσιαστηκα.Θα εκτιμουσα ιδιαιτερα την δικη σου αποψη μιας και ως τωρα ειναι αλαθανστη.👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ζωή Σταυροπούλου,
      Σε ευχαριστώ. Έχω κάνει κριτική για αυτό το βιβλίο. Ήταν η πρώτη μου κριτική σε αυτό το μπλογκ. Μπορείς να την δεις εδώ:http://booksfrien.blogspot.gr/2014/04/blog-post_1.html Συγνώμη που δεν είναι και τόσο καλή αλλά όπως είπα, ήταν πρώτη μου. :) Ελπίζω όταν τελικά το πάρεις να σου αρέσει. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις