Γράφοντας μια ιστορία...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα είχα πολλά πράγματα να σας πω και να σας ενημερώσω αλλά ουδέν χρόνος. Για αυτό και αποφάσισα να σας πω κάτι που είναι σημαντικό για εμένα. Και αυτό είναι ότι το Σάββατο άρχισα να γράφω μια ιστορία στο Wattpad.



  Δεν ξέρω πως θα βρίσκω χρόνο αλλά το προλαβαίνω και αυτό. Η ιστορία μου θα έχει να κάνει με μυστήριο, μαγεία και διάφορους θρύλους που αγαπάμε. Πραγματικά ελπίζω να σας αρέσει. Έχω ανεβάσει πολύ λίγα κεφάλαια μέχρι στιγμής και ελπίζω να μπορώ να ξαναβάλω σύντομα. Γιατί εγώ θα γράφω γενικά μεγάλα κεφάλαια.


  Όσοι την διαβάσετε θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας και ποια φαντάζεστε ότι θα ήταν η ιδανική να παίξει την ηρωίδα. Γιατί έχω διάφορες υπόψιν μου και ακόμα δεν έχω αποφασίσει. ΚΑΛΌ ΣΑΣ ΒΡΆΣΥ!!!


Η ιστορία μου: http://www.wattpad.com/myworks/41004573-%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%81%CE%AD%CF%86%CF%84%CE%B7

Σχόλια

  1. Την έχω διαβάσει και μέχρι στιγμής είναι πολύ ωραία! Συνέχισε έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Constantina Karageorgiou,
      Χαίρομαι που σου αρέσει. ;) Θα ανεβεί συνέχεια σύντομα. <3

      Διαγραφή
  2. Μολις τελείωσα ως εκεί που το εχεις ανεβάσει. Μιλάμε πρέπει να το εκδόσεις. Ανυπομονώ για την συνεχεια!! :D
    Υ.Γ να σου δώσω και έναν μικρό έπαινο...θυμιζει τα θανάσιμα εργαλεία, αλλά πάλι έχει κάτι το διαφορετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε. <3 Και πρώτα να δούμε αν θα σας αρέσει η συνέχεια και μετά στο πολυυυυυυ μέλλον κοιτάμε για έκδοση. <3
      Υ.Γ. Θυμίζει "Θανάσιμα Εργαλεία" μόνο στο σημείο που όλα αρχίζουν σε ένα μπαρ. Θα δεις τι διαφορετικό έχεις πολύ σύντομα. ;)

      Διαγραφή
  3. Είναι πραγματικά πααααρα πολύ καλή !! συνέχισε έτσι και είμαι σίγουρη πως θα εξελιχθεί υπεροχααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αννυ Μ.,
      Χαίρομαι που το σκέπτεσαι τόσο θετικά. <3

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια! Συνεχισε. Θελω να σου ζητησω βρε Χρυσσα σε εκλιπαρουμε κανε εκεινο το bookshelf tour που μας εταζες:( ακομα ηθελα να σε ρωτησω ξερεις τι θα γινει με τα βιβλια των εκδοσεων πλατυπους; τα θανασιμα εργαλεια, το λυκοφως κ.λπ ξερεις αν θα ξαναεκδοθουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσε. <3 Το bookshelf tour θα ανεβεί στις 15 του μήνα ή στις 18. ;) Και επειδή έχω ρωτήσει αρκετούς, ακόμα δεν αναμένετε καμία άλλη επανέκδοση. :(

      Διαγραφή
  5. Απο οτι εχω διαβασει ως τωρα, η ιστορια σου εχει ζουμι! Πολυ ωραια! Περιμενω με ανυπομονισια να δω πως θα αναπτυξεις την πλοκη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δαναη Τρελα,
      Χαίρομαι που σου άρεσε έως τώρα. <3

      Διαγραφή
    2. Δεν θέλω να φανώ κακιά,αλλά το ξέρεις πς η Emma Potter υπάρχει;Θέλω να πως,πάτάει στο χώμα,κάπου κοντά στην Αμερική...Τέλος Πάντων,μέχρι εδώ τα πας αρκετά καλά...Συνέχισε...

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Stella And More,
      Εννοείται και πως δεν γίνεσαι κακιά. Δεν το ήξερα πως ήταν αληθινό πρόσωπο αλλά σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις