Θα υπάρξει sequel της ταινίας "World War Z"


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Χτες δεν σας έκανα ανάρτηση γιατί ήμουν πολύ απασχολημένη με έναν νέο κλάδο στο γράψιμο με τον οποίο καταπιάστηκα. (Θα σας ενημερώσω σχετικά αργότερα!!!) Σήμερα αρχίζουμε λοιπόν την μέρα μας με ένα νέο σχετικά με τις ταινίες. Και ποιο συγκεκριμένα με το sequel της ταινίας "World War Z".



  Μια φορά έχω δει όλην και όλην την πρώτη ταινία αλλά έχω ένα πράγμα να πω. Μου άρεσε πολύ. Και δεν έχει σημασία που έπαιζε ο Brad Pitt. Εμένα με τράβηξε ο χαρακτήρας που έπαιζε. Ήταν γενναίος, δυνατός κ.τ.λ. Από το 2013 έλεγα, μακάρι να υπάρξει συνέχεια. Και τελικά θα υπάρξει.


  Το sequel της ταινίας θα έρθει στις 9 Ιουνίου του 2017 και θα ξανά παίξει ο Bratt Pitt. Αργεί ακόμα αλλά τι να κάνουμε. Ελπίζω να αξίζει η υπομονή μας. Εσείς τι λέτε??? Θα δείτε την ταινία???

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις