Το τραγούδι της εβδομάδας...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Καλή εβδομάδα σας εύχομαι. Και για να αρχίσει καλά για άλλη μια φορά σας δίνω ένα τραγούδι το οποίο έχω λατρέψει. Δεν είναι το πρωτότυπο αλλά παραλλαγή. Και μάλιστα μια εξαιρετική. Μπορεί μάλιστα να μου αρέσει περισσότερο και από το κανονικό. Το ξέρω πως το τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με το Θέμα του Μήνα αλλά ήθελα πολύ να σας το παρουσιάσω. Άρα το μόνο που μένει τώρα είναι να χορέψετε με ένα χαμόγελο στον μοναδικό ρυθμό της μουσικής...




Σχόλια

  1. το τραγουδι ειναι απιθανο και το εχω δει πανω απο 20 φορες παρολο που το ξερω ειδη και οι απιστευτες χορογραφιες αν παρατηρησατε ολοι σας ειναι απο το απιστευτο παιχνιδι just dance 2015!!!!!το οποιο ειναι απο τα καλυτερα βιντεοπαιχνιδια που εχω παιξει!!!......<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που αρέσει τόσο το τραγούδι και σε εσένα. Και εγώ τόσες φορές και παραπάνω πρέπει να το έχω δει. <3 Αλήθεια είναι από εκεί??? Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ για την ενυμέρωση!!! ;)

      Διαγραφή
    2. δεν κανει τιποτα!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις