Carnival...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!





  Ήρθε και η ανάρτηση της ημέρας και θέμα έχει… Την ποκριά"!!! Ή αλλιώς το "Καρναβάλι - Carnival". Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας μιλήσω για το πως βλέπω εγώ αυτήν τόσο αγαπημένη μου γιορτή...





  Η "Απόκριες" πάντα μου άρεσαν για τις μάσκες. Όχι για τις υπερπαραγωγές, το πολύ μακιγιάζ, τις φανταχτερές στολές και όλα όσα πλέον καθαρίζουν αυτήν την γιορτή. Αλλά μόνο για τις μάσκες...




  Σκοτεινές, φωτεινές, απλές, κομψές, δημιουργικές... Η μάσκα που φοράς σχεδόν πάντα σε καθορίζει. Δείχνει το πως νιώθεις. Αλλά και το τι θες να γίνεις...




  Αυτό μάλιστα είναι και το ειρωνικό της όλης ιστορίας. Λατρεύω τις μάσκες ενώ είναι ένα ακόμα προσωπείο του εαυτού μας. Γιατί και αυτό που θέλουμε να δείχνουμε, αυτό που θέλουμε να παρουσιάσουμε στον κόσμο σχεδόν πάντα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είναι μια μάσκα. Είναι το κομμάτι του εαυτού μας που θέλουμε οι άλλοι να ξέρουν.




  Ή στην άλλη περίπτωση, και το πρόσωπο μας είναι μια μάσκα. Τα χαρακτηρίστηκα και εμφάνιση είναι σαν μια μάσκα που κρύβει τον χαρακτήρα και τον ψυχολογικό κόσμο των ανθρώπων. Ο κόσμος την σήμερον εποχή κρίνει σχεδόν πάντα τους ανθρώπους τους από την προσωπική τους μάσκα...




  Για όλους αυτούς και ακόμα περισσότερους λόγους μου αρέσουν οι "Αποκριές". Όπως ότι εκείνη την ημέρα μπορείς να γίνεις ότι θες... Ότι θαυμάζεις... Και ότι σε κάνει να ελπίζεις...




Σχόλια

  1. Ποτε δεν το ειχα σκεφτει ετσι!!! Ισχυει παντως περισσοτερο απο οσο πιστευουν καποιοι... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δανάη Τρελα,
      Εγώ εξ αρχής έτσι τα σκεπτόμουν. Από πολύ μικρή!!! <3 Και αν το καλοσκεύτει κάποιος ισχύει... Αλλά πόσοι θέλουν να αντικρίσουν μια τέτοια γνώμη??? Πόσοι θέλουν να δουν κατάματα την αλήθεια??? Για αυτό έτσι κι αλλιώς αυτην την ανάρτηση!!! Για να πω την περίεργη και αρκετά ελπίζω σκεπτόμενη γνώμη μου!!! <3

      Διαγραφή
  2. Και σκεπτομενη και σωστη εχω να προσθεσω!!! Και ισχυει πως πολλοι ανθρωποι δυστυχως αρνουνται να αντιμετωπισουν την πραγματικοτητα και να φτιαχνουν δικες τους ουτωποιηες, το οποιο δν θα ητανε τοσο κακο αν δεν ειχανε τοσο λανθασμενες αρχες!!! Αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι τα πραγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δαναη Τρελα,
      Χαίρομαι που σου αρέσει ο τρόπος σκέψης μου!!! <3 Και ναι συμβαίνει... Δυστυχώς!!! ;)

      Διαγραφή
  3. Ουάου!!! Δεν το είχα συνδυάσει ποτέ στο μυαλό μου ετσι, ωστε να καταλήξω σε αυτο το συμπερασμα, αλλά εχεις απόλυτο δικιο!!! Ότι ντυνόμαστε και όποια μάσκα φοράμε σημαίνει κάτι για μας: πολλά κοριτσια ντυνονται γατουλες, αλλοι ντυνονται σκελετοι, βρικολακες, σούπερ ήρωες, αναλόγως με το ποιό ρολο θέλουν να έχουν στην κοινωνία. Αλλοι πάλι ντυνονται κάτι τρελλό, δειχνοντας οτι σημασια εχει να περνάμε καλά (εχω δει αντρα ντυμένο ντουζιέρα!!!). Ίσως για αυτό οι απόκριες η μία από τις πιο αγαπημένες μας γιορτές!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή κλειω αλιφιερη,
      Χαίρομαι που σου έδειξα έναν "διαφορετικό" τρόπο σκέψης!!! <3 Και ναι!!! Ακριβώς για αυτό αγαπάμε αυτήν την μοναδική γιορτή... <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις