Η Μαγεία Των Χριστουγέννων...







  Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!

  Μάλλον σας στεναχώρησα λίγο χτες. Το αφιέρωμα μου για τον Ντάμπλντορ από ότι μου λέτε ήταν λίγο … βαρύ!!! Και λυπητερό. Για αυτό τώρα λέω να σας φτιάξω την διάθεση. Έτσι κι αλλιώς ήθελα να κάνω αυτήν την ανάρτηση αλλά τώρα έχω έναν λόγο παραπάνω. Θα σας μιλήσω για Την Μαγεία Των Χριστουγέννων. Ελπίζω να σας αρέσει το θέμα. Ααα και ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ για χτες. Μην Ξεχνιόμαστε!!!
Λοιπόν…
Ας αρχίζουμε…






  Τι θεωρώ «μαγικό – εκπληκτικό» τα Χριστούγεννα:



1) Το χιόνι!!!
  Πολλοί θα λέτε τώρα: Σοβαρά??? Το χιόνι??? Και όμως θα σας πω ναι. Γιατί όμως??? Για να δούμε… Από πολύ μικρή ηλικία μπορούσα να ξεχωρίσω το χιόνι σαν κάτι θεαματικό και πανέμορφο. Κάτι τόσο απλό μπορούσε να είναι τόσο όμορφο και να μοιάζει τόσο παραμυθένιο στα μάτια μου. Εγώ ζω στην Αθήνα, και εκεί χιόνι δεν επρόκειτο να δεις. Έχω να δω ολόλευκο τοπίο στην Αθήνα από τα 5 – 6 μου. Για αυτό κάθε φορά που αντίκριζα χιόνι όταν πήγαινα για σκι ή σε ένα ταξίδι, ένιωθα ανακούφιση. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ την λέξη Χριστούγεννα χωρίς δίπλα να υπάρχει χιόνι. Το νιώθω ημιτελής. Σαν κάτι σημαντικό να λείπει. Πολλοί θα σκέπτεστε το χιόνι ως κάτι σκληρό, κρύο και άσχημο. Για μένα δεν είναι έτσι.






2) Το ηλιοβασίλεμα!!!
  Για να δω πως θα σας το εξηγήσω αυτό… Λοιπόν… Πολλοί από εσάς θα πρέπει να δύνεται μηδαμινή σημασία στα ηλιοβασιλέματα. Θα νομίζεται πως είναι τα ίδια κάθε μέρα. Εεε λοιπόν δεν είναι. Ανά εποχή αλλάζουν. Μικρό αλλαγές, όπως χρώματα και η διάρκεια τους. Μου αρέσει να τα βλέπω. Να παρατηρώ τα χρώματα. Τις υπέροχες αντιθέσεις τους που είναι τόσο αρμονικές.



3) Τα χαμόγελα!!!
  Έχετε παρατηρήσει την καλή διάθεση των ανθρώπων τα Χριστούγεννα??? Εγώ ναι! Σχεδόν όλοι, όλην την ώρα, έχουν ένα χαμόγελο στα χείλι. Είναι σαν η ιδέα των Χριστουγεννιάτικων διακοπών να τους αναζωογονεί και να αναδομεί ποιο ευχάριστα όλη την ψυχική τους κατάσταση. Και μου αρέσει να το βλέπω αυτό στα πρόσωπα τους.



4) Το διάβασμα δίπλα στο το τζάκι!!!
  Ότι και να πει ο καθένας ξεχωριστά, εγώ και μόνο στην ιδέα του να έχω ένα καλό βιβλίο στα πόδια μου, να κάθομαι δίπλα στο τζάκι και στο χέρι να έχω μια ξεστή σοκολάτα νιώθω σπίτι. Νιώθω ασφαλής και όμορφα. Και τώρα που σας γράφω αυτήν ανάρτηση κάνω ακριβώς το ίδιο. Είμαι δίπλα στο τζάκι και πίνω μια από τις θεϊκές ζεστές σοκολάτες της μαμάς μου. (Και δίπλα μου είναι το Χάρι Πότερ Και Οι Κλήροι Του Θανάτου. Δεν το ξαναδιαβάζω. Απλά κοιτάω το εξώφυλλο και τα κεφάλαια και προσπαθώ να σκεφτώ τι να πρωτογράψω στην κριτική μου.) Δεν ξέρω γιατί αλλά με εμπνέει. Έτσι μου έρχονται διάφορες ιδέες. Έχω είδη κάνει μια λίστα για αυτά που σας ετοιμάζω. Αυτό είναι κάτι που μπορώ να το κάνω μόνο εποχές που κάνει κρύο. Και για αυτό, αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που αγαπώ τόσο πολύ τα Χριστούγεννα…






5) Το ρομάντζο!!!
  Λοιπόν. Τι εννοώ με το ρομάντζο?? Προφανώς δεν μιλάω για το δικό μου ρομάντζο. Γιατί είμαι μόλις 14. Εννοώ για το ρομάντζο στα βιβλία. Πολλές από τις ποιο μοναδικά υπέροχες, ρομαντικές ιστορίες που έχουμε διαβάσει είναι στα βιβλία έχουν φόντο τον χειμώνα. Ακόμα και ένας περίπατος μπορεί να αποδειχτεί ως ότι το ποιο τέλειο μέρος.






  Σας είπα τι λατρεύω σε αυτήν την μοναδική εποχή. Περιληπτικά μεν αλλά σας τα είπα. Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση αλλά και ο τρόπος που σκέπτομαι. Και να θυμάστε: τα Χριστούγεννα ήρθαν χτες. Δεν χρειάζεται πλέον να μετράτε τις μέρες αντίστροφα για να φτάσει ο καιρός που θα μπορέσετε να χαλαρώσετε.







  Τώρα κλείνω επισήμως δείχνοντας σας τα δυο αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Όποιος άλλος τα αγαπά ας μου το πει. Είναι απόλυτα δικαιολογημένος. ;) ;) ;) 







Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις