Τι Θέλετε Να Δείτε Στο Blog Μου???











Εδώ και λίγες μέρες, σκεφτόμουν τι αλλαγές θα κάνω στο ιστολόγιό. Η αλήθεια είναι πως έχω κάποιες ιδέες, αλλά θα ήθελα και την δική σας γνώμη! Τι θα θέλατε εσείς, λοιπόν, να δείτε στο blog μου; 





Οι δικές μου ιδέες είναι οι εξής:




·                  Αφιερώματα σε χαρακτήρες διαφόρων βιβλίων/σειρών.

·                  Περισσότερα New World Of Books που θα γίνονται συστηματικά, μάλλον μία φορά το μήνα, για να μαζεύονται αρκετά βιβλία. Στο τέλος κάθε μήνα θα σας δείχνω και τα βιβλία που αγόρασα μέσα σε αυτόν.


·                  Λέω να δημιουργήσω μερικά Top 10/Top 5. Π.χ. τα δέκα καλύτερα βιβλία , τα δέκα ποιο <<κακά>> αγόρια  κ.τ.λ. Αν θέλετε βέβαια μπορείτε να μου προτείνεται και άλλα .




Αν σας αρέσουν οι ιδέες θα ήθελα να μου το πείτε . Ακόμα αν έχετε καμία άλλη ιδέα θα ήθελα πολύ να την ακούσω .




ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΔΙΑΒΆΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!! ;)

Σχόλια

  1. Οι ιδεες σου ειναι τελειες και θα ηθελα πολυυυ να της κανεις ολες αυτες επισης α ηταν ωραιο να βαλεις μια αναρτηση που να λεει να γραψουμε στα σχολεια ενα βιβλιο που μας αρεσει πολυ και οποιο βιβλιο το γραψουν πιο πολυ στα σχολεια να κανεις ενα αφιερωμα σε αυτο εαν δενε χεις ηδη κανει.Ευχαριστω<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Tally Lover,
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Και η ιδέα σου είναι πολύ ωραία. Δεν την είχα σκεφτεί καθόλου για να πω την αλήθεια. Πιστεύω πως θα μπορέσω να την υλοποιήσω στο μέλλον. ;) ;) ;)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις