Το Πρώτο Κεφάλαιο Του "Νυχτερινό Σχολείο - Αντίσταση" (Βιβλίο 4ο από 5) Της C.J. Daugherty Στα Αγγλικά...










Όλο το πρώτο κεφάλαιο του Resistance είναι εδώ. Απλά πατήστε το site από κάτω:








Λίγα λόγια από εμένα:




Παιδιά μόλις το διάβασα και κατάλαβα ότι ήταν μόνο τρεις σελίδες ήθελα να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο (κάτι το οποίο δεν το προτείνω καθόλου σε κανέναν). Αναρωτιόμουν … τι στο καλό συμβαίνει μετά??? Μου είχε κοπεί η ανάσα. Αν δεν κυκλοφορήσει στα ελληνικά μα τον θεό θα το διαβάσω στα αγγλικά. Δεν έχω πολλά περιθώρια. Πρέπει να μάθω τι γίνεται στην συνέχεια.




Μέχρι τότε όμως …






ΚΑΛΌ ΔΙΆΒΑΣΜΑ!!!

Σχόλια

  1. ΧΡΎΣΑ ΕΊΣΑΙ ΑΠΛΆ ΘΕΆ!!!!!!!!!!!!!! ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ????? :Ο ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΑΠΛΆ ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΤΑΙ!!!!!!! ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΌΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΊΝΕΙ!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ!!!!!!!!!! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΆΘΩ ΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!!!!!!!!!!! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια!!! <3
      Έψαξα πολύ για να το βρω αυτό το κεφάλαιο αλλά ... άξιζε και με το παραπάνω!!! ;)
      Και εγώ ΠΡΈΠΕΙ να μάθω την συνέχεια για αυτό θα το πάρω αναγκαστικά στα αγγλικά!!! Είμαι σίγουρη πως θα είναι εκπληκτικό όπως και τα προηγούμενα!!!

      Διαγραφή
    2. υπήρχαν και κατι ανέκδοτα κεφαλαια που ειχα βρει καποια στιγμη και δεν μπορω να τα ξαναβρώ...πως λέγεται το αρθρο αυτό;;;

      Διαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπορω να ρωτησω κατι ασχετο...? (οχι πολυυυ :) ) Υπαρχει περιπτωση να ξερουμε ποτε θα βγει το 5ο????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και βέβαια ξέρω!!! <3 Στις 5 Ιουνίου του 2015 βγαίνει το Νυχτερινό Σχολείο 5!!! ;) Περισσότερες πληροφορίες εδω: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/03/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty.html

      Διαγραφή
    2. O ΘΕΕΕΕΕΕΕ ΜΟΥΥ <3 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σε έκανα χαρούμενη!!! <3 Και η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις