Τρία Μικρά Αποσπάσματα Από Το Βιβλίο "Πένριν Και Η Συντέλεια Του Κόσμου - Ο Κόσμος Μετά" (Βιβλίο 2ο από 5) Της Susan Ee...











Πρώτο απόσπασμα:




«Καλά είμαι, μαμά. Σ’ ευχαριστώ που ρωτάς». Αρπάζω το αρκουδάκι και σκουπίζω το σπαθί από το αίμα με τη φούστα του από σιφόν. «Εσύ είσαι εντάξει; Πώς επέζησες;»
«Φυσικά και είσαι καλά». Συνεχίζει να περπατάει. «Είσαι η νύφη του διαβόλου και αυτά είναι τα πλάσματά του».
Γλιστράω τη λεπίδα μέσα στο θηκάρι και βάζω ξανά το αρκουδάκι επάνω του. «Δεν είμαι η νύφη του διαβόλου».
«Σε κουβάλησε έξω από τη φωτιά και σε αφήνει να μας επισκέπτεσαι από τους νεκρούς. Ποιος άλλος θα είχε αυτά τα προνόμια εκτός από τη νύφη του;»
Με βλέπει μια φορά στην αγκαλιά ενός άντρα και μας πάντρεψε ήδη. 




Δεύτερο απόσπασμα:




Ο Ράφε με κρατάει πιο σφιχτά. «Καιρός ήταν να φερθείς λογικά. Καλά κάνεις και φοβάσαι».
«Τρέμω επειδή έχω παγώσει».
«Είσαι χαριτωμένη όταν φοβάσαι».
Τον αγριοκοιτάζω. «Ναι, κι εσύ είσαι χαριτωμένος όταν φοβάσαι».
Ξεσπάει στα γέλια. «Εννοείς ότι είμαι συγκλονιστικά όμορφος όταν δεν φοβάμαι. Επειδή δεν με έχεις δει ποτέ να φοβάμαι».  




Τρίτο απόσπασμα:




«Μείνε μαζί μου», λέει ένας οικείος αρρενωπός ψίθυρος πάνω από το κεφάλι μου. Ακόμα και πάνω από τις φωνές του όχλου και τη βουή των κυμάτων, κάτι ξεδιπλώνεται στο στήθος μου στο άκουσμα αυτής της φωνής. 




Λίγα λόγια από εμένα:




Θέλω να πάρω αυτό το βιβλίο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΎΠΟΤΕ. Αυτά τα τρία αποσπάσματα είναι η αλήθεια ότι … δεν με βοήθησαν καθόλου. Μου παρουσίασαν κάποιες σκηνές και μυ δημιουργήθηκε η ιδέα … μα καλά πως στο καλό έφτασαν εκεί πέρα. Άρα θα σας πω μόνο αυτό:




ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ ΝΑ ΤΟ ΠΆΡΩ ΚΑΙ ΜΌΛΙΣ ΤΟ ΠΆΡΩ ΘΑ ΤΟ ΡΟΥΦΊΞΩ ΈΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΛΈΞΗ. ΕΛΠΊΖΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΣΎΝΤΟΜΑ!!!




ΚΑΛΌ ΔΙΆΒΑΣΜΑ!!!

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις